miercuri, 2 decembrie 2009

New beginning.


Din moment ce gripa asta de porcusori ne-a inchis scoala [yay!] si saptamana asta avem liber, m-am gandit sa fac ceva mai constructiv cu timpul meu, asa ca m-am decis sa-mi fac si eu un blog. Am fost intrebata de ce imi pierd timpul asa. Pentru ca m-am decis sa imi schimb modul de a pierde timpul. Stiu ca inca nu arata foarte sexuabil cum as vrea eu sa arate, dar e un inceput.
Pentru ca nu prea am idei despre ce sa scriu, am sa preiau o leapsa de pe blogul Petrei.



1.Sunt...imbracata in pijamale.
2.Aş vrea...sa ma mobilizez sa ma duc sa imi iau niste filme bune de la Video Panda pentru ca mi-e dor sa vad unul.

3.Păstrez...in gand amintirea verii ce a trecut, sperand ca vara ce urmeaza sa fie poate chiar mai buna.
4.Mi-aş fi dorit...sa nu fi avut incredere oarba in oamenii care am crezut ca-mi sunt prieteni.
5.Nu îmi place...ca cei de la UPC au inchis contractul cu Nickelodeon, deci nu ma mai pot uita la Spongebob cand sunt trista ca sa ma inveseleasca.
6.Mă tem de...alegerile dintre cerce, formatie si teatru.
7.Aud... melodia Patience de la Guns n’ Roses.
8.Îmi pare rău...ca nu m-am apucat de chitara mai devreme.
9.Îmi place...culoarea albastru.
10.Nu sunt...asa cum ar vrea altii sa fiu din pacate pentru ei.
11.Dansez...foarte rar.
12.Cânt...foarte des mai nou. Sunt ca un Winamp cu picioare. 
13.Plâng când privesc...sfarsitul de la Brokeback Mountain.
14.Nu îmi place de mine pentru că...am exclus unele persoane pentru ca mi-am format o parere superficiala despre ei.
15.Sunt confuză...pentru ca nu stiu ce va urma.
16.Am nevoie de...de un prieten adevarat care sa-mi fie alaturi.
17.Ar trebui...sa ma duc sa repet la chitara. :)





2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

esti ca un winamp cu picioare:)) asta a fost buna >:d< si ai prieteni adevarati care iti sunt alaturi>:d< te iubesc,Andreiutza >:d<

Trimiteți un comentariu