sâmbătă, 13 martie 2010

Here we go again

Da... nu am mai scris pe blog din... decembrie? xD Not proud of myself. At all.

Probabil ca nici nu as fii scris pe blog daca nu as fii fost atat de obosita si lenesa, dar dupa cum foarte putini dintre oamenii care citesc blogul meu [yes, people, oamenii care citesc blogul meu nu sunt doar in mintea mea], imi renovez camera. Am inceput cu un dulap urat care sta pe un perete din camera de secole: l-am golit si acum urmeaza sa il scot din casa.
Am sa il inlocuiesc cu un panou, pe care am sa il umplu de fotografii, citate si reminders. Iata cateva din versurile alese :

we’re half-awake in a fake empire
The national, Fake empire

Nobody ever seems to remember life is a game we play.
Oasis, Hello

Take the pieces and build them skywards.
Biffy Clyro, Machines

She will be loved
Maroon 5, She will be loved

What’s so civil about war anyway?
Guns’n’Roses, Civil war

Pour me a heavy dose of atmosphere.
Owl City, Vanilla Twilight

If you cut me I suppose I would bleed the colors
Of the evening stars.
Owl City, The technicolor phase

And history books forgot about us
And the bible didn't mention us, not even once
Regina Spektor, Samson

God can be funny
At a cocktail party when listening to a good God-themed joke
Regina Spektor, Laughing with

Life is ours, we live it our way
and nothing else matters
… Forever trusting who we are
and nothing else matters
Metallica, Nothing else matters

Am sa le las pe acestea ca un Part One.Va las si numele artistului si a piesei in cazul in care vreti sa ascultati melodiile. Sunt foarte awseome si cred ca am inclus versuri pentru mai multe stari de spirit, ca sa aveti de unde alege. Restul am sa le postez in mai putin de 3 luni (:

De asemenea, m-am gandit ca de fiecare data cand postez, sa las la sfarsit si melodia zilei/ saptamanii/ lunii/ whatever. So, piesa zilei/ saptamanii... este o piesa de la Amy Macdonald numita Don't tell me that it's over. Enjoy.












4 comentarii:

Petra Ioana spunea...

Pachetel>:D< ai revenit!
ma bucur tare mult:>
si ma simt mandra ca am stiut dinainte de proiecte si citate:)
love you>:D<

Anonim spunea...

psh te-ai trezit si tu. ce-a fost azi-dimineata anyway?

Anonim spunea...

imi place poza ta, si titlu blogului.dak vrei sa iti aduci aminte sa scri p blog , pute-ti un biletel pe ecran:))

Anonim spunea...

ma bucur ca te-ai decis sa scrii din nou>:d< cand termini de renovat camera vreau sa vad si eu.sunt foarte frumoase versurile alese:).cred ca toata lumea ar trebui sa aiba un astfel de panou>:d<>:d<

Trimiteți un comentariu